Chalk Paint- premiär

Premiär för Chalk Paint, och jag är frälst! Fantastisk färg att måla med, täcker jättebra, torkar på nolltid, luktar inget, finns i fina nyanser, som också kan blandas med varandra.. Finns hittills inget dåligt att säga om färgen! 😄 
 
Nu har jag testat att måla på en stol, soffbordet här nedanför, och en matsalsgrupp.. Och jag har fler möbler på gång. Ska bli kul att experimentera vidare med min nyfunna vän Chalk Paint! 
 
Soffbordet som det ser ut nu 👇, målat ett harlequin-mönster på bordsytan i färgerna Graphite och Old white. Och jag har vaxat ytan med Chalk Paints clear wax, och det blev super! Lite småfix kvar, sedan kommer bordet ut till försäljning för 900:- 
 
SÅLD
 
FÖRE
Lite senare, målades först helt vitt. Men blev så sugen på att jobba vidare med det 😬
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lisen:

skriven

Så jäkla snyggt!! Är sååå sugen att måla med denna färgen men har inget projekt just nu!! Ut och leta😃

Kommentera här: