Portfolio

 
Här ska bli en sammanställning av alla projekt som gjorts om, 
min egen lilla portfolio
Bygger på efter hand som jag går igenom bilder 😄
 
Första möbeln som vi byggde, vitrinskåp med fyra fönster.
FÖRE
 
EFTER
 
 FÖRE
EFTER


EFTER

FÖRE

EFTER


FÖRE
 
EFTER
 
FÖRE
 
EFTER
 
FÖRE
 
EFTER
 
FÖRE
 
EFTER
 
FÖRE
 
EFTER
 
FÖRE
 
EFTER
 
FÖRE
 
EFTER
 
FÖRE
 EFTER
 
FÖRE
 
 
FÖRE

EFTER


FÖRE


EFTER

FÖRE


EFTER


FÖRE


EFTER

FÖRE
 
EFTER
 FÖRE
 
EFTER
 
FÖRE
 
EFTER
 
FÖRE
 
EFTER
 
 
FÖRE
  
EFTER
 
FÖRE
 
EFTER
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 sarah:

skriven

Så himla fint alltihop!!

Svar: Tack snälla! Väldigt mycket fint hos dig också! 😄
Josefine Ståhl

2 Martina:

skriven

Du är så fantastiskt duktig :D Älskar allt du gör!

Svar: Men åh vad glad jag blir! Kul att höra!! 😊 tack snälla!
Josefine Ståhl

3 carin ulvdell:

skriven

Vilka fantastiska idéer du har. Underbart!

Svar: Tack snälla! Kul att höra 😄
Josefine Ståhl

4 Catrine:

skriven

Åh bara ÄLSKAR allt du/ni tillverkar :) Tack för all inspiration du ger <3 (Jättefina bilder också -bra fotat)

Svar: Tack snälla Catrine! Glad jag blir att få läsa så fina ord! 😊
Josefine Ståhl

5 Monica:

skriven

Fantastiskt fina kort och arbeten!! Blir väldigt imponerad !!

Svar: Åh tack snälla!
Josefine Ståhl

6 Josefin:

skriven

Du gör så fantastiskt fina saker! Jag har en liten fråga, du använder ju chalk paint vilket jag har fastnat helt för. Men nu när jag målade om ett skåp i grafit färg och sedan vaxade det så blir skåpet fläckigt av vaxet, använder väldigt lite wax men det känns som att jag inte får in det ordentligt i trät, vad gör jag för fel? :)

7 Minna:

skriven

Otroligt fint! Vad duktig du/ni är! Blir inspirerad och vill börja fixa själv😊

Kommentera här: